Cansuercan Kubravci yani benim bildigim gördugumm verilen son 3 ay ama bazi doktorlarr 3. Aydan sonrada verebiliyo senin degerlerinle alakali
Ashlee Aslitiryak balik yiyemiyorsan ceviz ve semizotu yiyebilirsin canim. Hap kullanmak zorunda degilsin bana doktorum vermemisti😁
031965 Siz bi deneyin insanların ne dediğine bakmayın. Faydası var zararı yok. Hatta epey faydası var. Bence elinizden geldiğince içmeye çalışın. Ben de imom kullanıyorum ağzınızda tutmadığınız sürece bi tadı kokusu yok. Ben hap yutamayan biriyim ben bile içebiliyorum
Kanarya Aslitiryak benim doktorum haftada 2kez balık yersen hap kullanmana gerek yok dedi. Ama yemezsen kullanman gerektiğini söyledi. Doktorunuza danışın o durumunuza göre yönlendirir sizi
Brlgry Aslitiryak omeganın bebek üzerinde faydası çok önemli beyin gelişimi olsun v.b balık yemiyorsanız kullanın ben kullanıyorum ve doğru düzgün öğün yiyen biri değilim yemeğe hiç dikkat etmiyorum malesef bebeğin gelişimi çok güzel ben ona bağlıyorum