Kızlar buraya doğum hikaye yazılma sebebi birbirimize morel vermek, korkusunu hafifletmek, destek olmak vs vs.. Kalkıp çok kötü geçen doğum hikayelerinizi yazma sebebiniz ne Allah aşkına? Bari başlıkta belirtin hassas bilmem ne diye girip okumayalım.