Ngoa geçen sene kasımda düşük yaptım sonra kendimi hazır hissetmediğim için bir süre korundum. Birkaç ay denedik olmadı. Sonrasında zaten tayin ev taşıma izinler vs derken düzen sağlayamadık planlamak için. Aralık Ocak gibi tam hazırım artık dedim ovülasyon hiç kullanmamıştım onu aldım değerlendirdim ama tutmadı büyük hayal kırıklığı yaşadım sonrasında yine bi ev taşıdık hiç takip yapmamıştım. Bir sürü de ağır iş yapmıştım ihtimal vermiyordum pek ama bir çok belirti yaşayınca çok şükür adetime 5 gün kala öğrendim🙏 sağlıklı ilerlesin sağlıklı olsun inşallah şuan rabbimden budur duam 🙏