Seymameva tabiki yaptırın.. şekeriniz varsa diyabet diyet programı uygulamalısınız,yoksa bebeginize zarar verirsiniz...
Heryerde yazıyor ama genede söyliyeyim orda verilen sadece 1 bardak sekerli gazoz, biz bu sekeri günlük yedigimiz tatlılarda vs alıyoruz zaten..