Kbrkaraca Senayl34 merhaba 32 olması gerekiyor diye biliyorum. Ben 31+6 da gittim doktora ama raporda 32 haftalık yazıyordu. Yasal izin 32 de başlıyor çünkü.
Ayter 32+0 da başlıyor izin ben de salı günü rapor alacagim 2 haftadır tek hekimden rapor alıyorum ama işi erken bıraktım