Fnsengul Benim CRP değerim çok yüksek çıkmıştı bir gün yatırdılar hastaneye sonrasında verdi heyet raporu çalışabilirsin istersen, istersen de rapor yazalım dedi özele gidiyorum ben kabul ettim sonra da gitmedim işe bugün de sancıyla uyandım gece boyu da devam etti şimdi hastneye gidiyorum bana şans dile 🥲😢