Feride95 İlk bebhlgimse hissetmiyor ola bilirsin.kasik agrisi bendede oluyor.en coxda aniden ayaga kalkdigimda felan
Nurde Septik34 bizim doktorumuz yorum yapmıyor tahmindemi yok dedim belki yapısına göre söyler diye ama yok
Marygur Septik34 kemik yapısı olayı hikayeymiş doktorum öyle dedi biz pipiyi görene kadar hep kız deriz dedi. Bu arada banada kız dedi umarım doğru tahmindir bi oğlum varda😊
Marygur Feride95 sagol canım sanırım 9 ay bulanıcak bu😭Git gide şiddetleniyo. Oğlumda 3 ayda bitmişti bu sefer kız dedi doktor, kızlarda uzun sürebiliyo derler bulantı😭
Nazandeniz Feride95 hiç birşey hissetmiyorum ne mide bulantı ne aşerme ne de hareketini 🤣🤣🤣gerçi hareketten emin değilim çünkü rahmime doğru mini minnacık kıpırtı gibi birşey oluyor. Bebeğin hareketi bu ise bilmiyorum