BuseBasderici Feride95 bende içimdeki pıtlamaları hissediyorum artık♥️ 17+5 haftalığız. Çok şükür mide bulantılarım kusmalarım bitti şu an hamileliğin tadını çıkarıyorum
Esramuratt Feride95 Bende daha hissedemedim yada hareket mi gaz mı tam ayırt edemiyorum 17+3 üz bizde 🙄
Marygur Feride95 sagol canım sanırım 9 ay bulanıcak bu😭Git gide şiddetleniyo. Oğlumda 3 ayda bitmişti bu sefer kız dedi doktor, kızlarda uzun sürebiliyo derler bulantı😭
asilsmom Feride95 bana 13 nisan dedi dr dogum icin💫 bi iki kere boyle pit pit bisey oldu ama emin olamadim tabi daha erken net hissetmemiz icin bi 3 haftamiz daha var🙏🏽🙌🏽🐛
Septik34 Cinsiyetleriniz belli mi biz tam 17 olduk bugün gittim %80 kız dedi bacak arası boş dedi baktıkça çıkıntıda var gibi ama dedi kesin bişey diyemediler hala 🙄
Nurde Septik34 biz öğrenemedik göstermedi 2 hafta önce bu hafta tekrar kontrole gideceğiz inşaallah gösterir
Ecearya Feride95 ben daha hissedemedim ya da hissettiğim şeylerin ne olduğunu bilmiyorum. Polip var rahim agzimda o yuzden kanamam oluyor bazen raporluyum evdeyim. Cinsiyetimiz erkek. İnşallah hissederim yakında 😊
Septik34 Nurde 2 hafta öncede bize başka bi doktor %90 kız dedi bende gördünüz mü dedim bacakarasını yani yok dedi kemik yapısına bakarak öyle tahmin ediyorum demişti
Nurde Septik34 bizim doktorumuz yorum yapmıyor tahmindemi yok dedim belki yapısına göre söyler diye ama yok
Marygur Septik34 kemik yapısı olayı hikayeymiş doktorum öyle dedi biz pipiyi görene kadar hep kız deriz dedi. Bu arada banada kız dedi umarım doğru tahmindir bi oğlum varda😊
Kelebek90 Bende 17+6 bişey sorcam, dün ve bugün vajinadan akıntı değilde sanki su gibi sızıntı şeklinde gelen ama çamaşıra hiç bulaşmayan bişey farkettim sizde de oldu mu oluyo mu?