Ylnaknytk 5 aylık olana kadar inanılmaz salatalık turşusu tükettim. Özellikle bim’in hafif acılı turşusunu aşeriyorduö. Yolda eşimle giderken bim gördüğüm hemen arabayı durdurup kavanoz kavanoz alıyorduk hatta bir kavanozu açıp kasaya gidene kadar yiyordum o derece. Turşu doğal antibiyotiktir bir zararı olmaz ama kendini engelleyebiliyorsun çok fazla sa tüketmemek lazım ödem olmaması ve tansiyon yükseltmemeli adına. 5 Aydan sonra ara ara yedim ama o 5 ayda yediğim turşunun haddi hesabı YÖK gerçekten☺️