Minnoshamis Ylnaknytk ben cook seviyorum ve yiyorum sadece yemek yaninda degil cerez gibi tv karsisinda bile yiyorum 🤣👶😂
KonulRaul Ylnaknytk zarari cok yendikde tansiyonu asagi dusurur.bi de kanin azsa olmaz cok.baska zarari yok bende cok yedim.
Sirvanaydiner Ylnaknytk canım valla ben 20.haftalara kadar habire yedim🤣 Hatta arada bi hala yiyorum. Zararı yok korkma ayrıytten turşu yersen kız olur diye düşünme Allah nasp ederse benim oğluşum olcam🌸
1850 Ylnaknytk fazla turşu yemek vücutta ödem şişlik yapar. Tuzlu oldugu ıcınde tansıyon yükseltebilir. Aşırıya kaçmadan tüketmekte yarar var. Mümkün olduğunca aşırıya kaçmadan yiyin derim ☺
Elaylama Biranneikibebek_ böyle şeylere inanmıyorum. Ben oldum olası ekşi ve baharatlı şeyleri çok severim ve yerim.
Denizbetul Ylnaknytk ilk 3 ayımı turşu yiyerek ve suyunu içerek geçirdim sadece tuzlu olduğu için zararı olabilir fazlasının ama can bu çekiyo yani
ozgeya Ylnaknytk içerisindeki aşırı tuzdan dolayı tansiyonu mahvedebiliyor ve de ödeme sebep oluyor.ben de bir ara üst üste tüketmiştim birkaç kere,sonra öyle bir çarptı ki beyin kanaması geçiriyordum tansiyonumu yükselttiği için.doktor yasakladı😬😬😁😁