Reglim 11 Gün Geçikmişti 😊 Test Yaptığımda Pozitif Çıkmıştı Hastaneye gittiğimde ultrasonda 6 haftalık küçük bi kesen var dedi doktorum 😊 Kan Testi istedi Emin Olmak İçin 😊 Beta HCG 1386 çıkınca hamilesin dedi doktorum 🤭🙈 2 gün sonra muaynem var 🙈 şimdi ise 8+2 olduk şükür ☺️❤️ Miniğimi görmek için sabırsızlanıyorum ❤️ Sağlıkla gelir inşallah dünyaya 🙈❤️🤲🏻 Allah İsteyen Herkese Nasip Etsin 🤲🏻❤️