kubiko__ Benim gecikme henüz olmamıştı. Son regl tarihim 11 Ocak ve ben 3 şubatta öğrendim hamile olduğu beta 11 çıkmıştı
Seher112 SeDAaaaa35 ilk gebeliğimde 26 ile adet günü öğren şimdi ikinciye hamileyim adetten 3 gün önce 71 le öğrendim
Agg0207 SeDAaaaa35 evet canım hatta 3 tane kesem oluşmuş benim bakalım yarın gidicem herşey belli olucak ucuzmu ikizmi tek gebelik mi devam ediyor hiç korkma yükseliyor zamanla deger
SeDAaaaa35 Aytekinnn onu biliyorum o ayrı regl 4 gün gecikince test yapıp öğrendiğine göre nasıl oluyor 5 hafta onu diyorum regl uzun heralde
kubiko__ SeDAaaaa35 çok şükür iyi ilerledi beta değeri. Şuan 9+1 deyim kese oluşumu kalp atılı ritmi gayet sağlıklı herşey olması gereken zamana göre ilerliyor.Ben halsiz çok kusmalı günler geçiriyorum o kadar. Hepimiz sağlıklı gebelik geçirelim inşallah
Aslhnam SeDAaaaa35 ben reglimden 4 gün önce 28.1 ile öğrendim iki gün sonra 96.8 yani iki katı artmıştı regl olmadan bir gün önce bile 96.8 çıktı birdaha da baktırmadım