İkinciye gebeyim. Ben bile utanıyorum. İlkinde utanmadim🙈🙈🙈 şimdi neden bilmiyorum. Galiba ilk gebelikte kararma oldum benim oramda. Birde ne bileyim şekli şeması falan değişmiş gibi geliyor bana 🙈🙈 kimse gülmesin haa. Doktorda hayret eder şoka girer ilk defa böyle şey görecekmiş gibime geliyor 😁😆 deli deli düşünceler.