Merhabalar hanımlar hafta sonu çatı muayenesi yapacak doktorum ilk defa çatı muayenesi ve alttan muayene yaptırmış olacağım çok çekiniyorum geriliyorum çıplaklıktan nasıl yapılıyor ağrısı falan oluyor mu acaba örtü falan örtüyorlar mı ne bilim kafamda deli sorular mahremiyet açısından çok çekiniyorum bu yüzden bile sezeryan doğum istiyorum o denli bi utanma çekinme var bana bilgi verirmisiniz lütfen tecrübesi olanlar belki komik gelecek ama tamamen çıplak olmak istemediğim için yanımda yedek şort alıp sadece doktorun muayene yapacağı kısımdan şortu kesip o şekilde muayene olmak istiyorum gülmeyin lütfen çünkü çok utanıyorum ciddi anlamda öyle bişey olabilir mi acaba çok mu saçma ay doğursaydım artık 😅kafamda deli şeyler geziniyor resmen