Gebeanne45 ben doğurdum:)) 38+2 de doğurdum:)) ben zaten biraz kilolu hamile kaldım, zayıflayamadım öncesinde ! Tüp bebek ile hamile kaldım.. transferimden doğuma dek geçen sürede 7 kilo aldım. Hastaneden eve de 4-5 arası kg verip döndüm (bebek 3300 doğdu) siz hanişlere tavsiyem, eğer ki kilo vermek veya almamak gibi bir isteğiniz var ise, doğum sonrası süt kaygısı ile özellikle anne ve kayınvalidenizin size yedirmesine izin vermeyin. Uzmanları dinleyin, gerekirse bir diyetisyenle görüşün. Süt yapar diye damlaya, hapa, Malta, çaya, bitkilere düşmeyin ki karwciğer ve böbrek değerlerinizi de bozmayın. Süt yapar denen gıdalar bile hapır küpür değil, dengeli beslenme mefhumu dahilinde tüketilmeli ki hem fayda görün hem kilo almayın, sağlığınızla bebeğinize bakabilin.. tüm hamişler ve göbüşlerşne sevgiler !!!