Gebeanne45 bence değil ya takmayın kafanıza taktıkça kilo alınıyo bence,ben 32.haftaya girdim 14 kilo aldım,hamile oldugumu öğrendiğim anda da 3 kilo aldım bi anca iştahım çok açıldı çünkü asla doymuyodum içim kazınıyodu sürekli normalde hiç böyle değildim hep az ile doyardım yani o 3 kiloyu da sayarsam 17 kilo almış oldum😑 55 dim 72 oldum imşallah doğumdan sonra emzirme koşturma gidecek siz de takılmayın keyifle yiyin🤍