Of çok severimmm 😂 Yerken her zaman tereddüt ediyorum ama ayda 1 kere burger king veya kfc yiyorum 🙈 İçine mayonez sıktırmıyorum bi. Tabii ki yararlı değil ama hamilelikte hiç düşünmeden sigara içe tanıdıklarım var onların yanında hamburger yememiz çok masum 😌 Canın çektiyse aşırıya kaçmadan ye kız afiyet olsun 😂