Meralmert canım cokda umitlendirmek istemem ama ben ilk hamilelik oldugunda adete on gun kala yapmistim belirtim olunca cizgi yoktu aksam yapmistim sabah aynı böyle cizgi vardi adete dört gun kala yapincada silik çizgi çıkmıştı bana o gebelik nasip olmadi tabide inşallah seninki gebeliktir sagliklidir
Kan ver bi istersen yada tekrar bi test al da yap erken gebelik olanlardan al
Bide ustune biraz su damlattin mi silinirse kuruma cizgisi falan diyolar bi iki dk su dök bakalım üstüne ne olacak