Meralmert Kızlar selamm son adet tarihim 12 şubat gecikmem var test yapsam mı sizce. Çok kararsızım bide şubat 28 çekiyor o yüzden de biraz tedirginim adet tarihinde kayma olmuştur diye. Ne yapacağımı bilemiyorum var mı tarihlerimiz ayni olan?
guzelanne01_ Meralmert ben hep uzun bekliyorum canım kimisinde 10 gün kimisinde 8 gün bu gebeliğimdede 12 gün bekledim yaptım Hamd olsun çıktı erken gebelik testiyle bir dene istersen
Burcum Meralmert son adetim 12 şubat pzts çift çizgi gördüm kan değerimde de çıktı. Test yaparsanız çıkar muhtemelen
Meralmert Minikmucizelere yani dün biraz mide bulantım oldu goguslerde şişlik var ama çok fazla değil başka da yok.
Minikmucizelere Meralmert dudunup durmaktansa erken gebelik testi yap canım varsa vardir yoksa yoktur düşünüp durmazsin en azından inşallah vardır 🙏🙏
Meralmert melike098 benim iki düşüğüm var daha önce birkaç günlük gecikmelerde yapmıştım çıkmıştı şimdi korkuyorum.
melike098 Meralmert anladim hayırlısı olsun hakkinizda adet ağrısı gibi agrilar varmi belde kasikda göğüslerde bende öyle 3 gun adet olacak gibi agrim olmuştu cok terlemistim olmayınca test yapmıştım 3gun sonra
Yagmurr1 Meralmert üzerinden baya geçmiş sabah idrarınızı beklemeseniz de olur eğer varsa çıkıyor çünkü bende gecikmenin 3.günü akşamı yapmıştım sabahı bekleyemedim çıktı Şuan 6+1 deyim yap bence üzerinden çok geçtiği için hcg oranın baya artmıştır hamileysen eğer çok hızlı artıyor çünkü zaten idrar de 25 üstü olunca hemen çift çizgi oluyor benim 3. Gün testte çıkar çıkmaz özele gittim kan vermeye hemen 339 çıkmıştı bence yapmalısın rabbim gönlüne göre versin 🥰
Meralmert Minikmucizelere yarın sabah yapacam bakalım hayırlısı olsun dua edin bana lütfen. Hataylıyım depremde birçok şeyimizi kaybettik iyi şeyler yaşamaya ihtiyacımız var ailece.
Minikmucizelere Meralmert varsa cikar ztn sabahta yapsan aksamda yapsan Ederim tabi canım bende hamile degilim ama belki benimde duam kabul olur Banada haber et olur mu🙂
Burcum Meralmert 2 gündür hafif bulantım var yemek yedikten sonra rahatsız ediyor midem. Birde kasıklarımda ara sıra batma oluyor. Ben kaset test ile yaptım akşam üzeri. Şimdi de baksanız çıkar bence eğer varsa.
Burcum Meralmert ben pek sabırlı değilim o nedenle alıp yapmıştım hemen🙈 5 gün gecikme öğrenmek için güzel bi süreç.
Meralmert Minikmucizelere yaptım çıkmadı bilmiyorum belki adetimde düzensizlik olmuştur belki de çok yenidir idrarda belli değildir
nurr0101 Meralmert Yap canım varsa her türlü çıkar ille ilk tahlille çıkacak diye bir sey yok. Ben ikindiden sonra yapmıştım ve çift çizgiyi görmüştüm. Bekleme bence bekledikçe.estres yaparsın kendine
Minikmucizelere Meralmert geç döllenme olmustur belki iki üç gun daha bekle adet olmazsan kan verirsin canım