Kalbiimde2can Kimler tahminde bulunmustu tam hatirlamiyorum ama @3kuzuAnnesiyim sen hep erkek dedin ve bi kac kisi daha erkek demisti dogru bildiniz sükür 19+2 haftamda erkek oldugunu ögrendim hazirliklara baslayabilirim🤣
3kuzuAnnesiyim Kalbiimde2can masallah saglikla fogur darisi basima dua et bana bir sonraki kontrolumde brnde boyle bur giruntu gorim benimki en sin sakladi kiz dediler ama hala inanmiyorum:/
Kalbiimde2can Sengul-9798 evet canim ben devlete gidiyorum özelden randevu aldim artik ögrenmek icin sükür bugün söylediler 🥰❤️
Kalbiimde2can 3kuzuAnnesiyim ayy insallah canim benimmm bende ilki oglan oldugu icin bunu kiz düsünüyordum bir türlü göstermedigi icin 🤣 ama görünce kiz erkek farketmez dedim saglikli olsunda tabi benim ikinci senin ücüncü rabbim insallah gönlündeki neyse onu versin canimm🤲🏻❤️
Sengul-9798 Kalbiimde2can saglicak la gelsin insallah 19.cu haftada renkli yapıldığını bilmiyordum ben 🙂
Kalbiimde2can guzelanne01_ Aaaa evet unuttum hep isimleri kim tahmin etti falan diye canim kusura bakma cok sagol 🥰❤️🫶🏼
3kuzuAnnesiyim Kalbiimde2can Amin canim. Ya bilmiorum ama icimden bir ses erkk dio yani susturamiorum . Allah o umudu hep diri tuttacak bsy cikario karsima
guzelanne01_ Kalbiimde2can önemli değil canım Ne kusuru🌸Rabbim tamamına erdirsin inşallah sağlıklı hayırlı büyüsün paşan annesi💖
guzelanne01_ Elfickc gebelikten ilk 3 ay önce ve sonrası kullanıyoruz canım sonrasıda 12 haftaya kadar folikasit ama,Regenesis markayıda hiç duymadım Diofol kullandım ben
Merve2546 Elfickc ben kullanıyorum canım hamile kalmadan öncede kullandım 10 ay öncesinden başladım şuan 15+6 hala onu kullanıyorum doktorumda devam edebilirsin güzel bir vitamin dedi hep
Kalbiimde2can guzelanne01_ amiin canim rabbim tüm yavrularimizi saglicakla büyümeyi nasip etsin insallah 🤲🏻🥰❤️
Elfickc guzelanne01_ bende yeni duydum da iyi bi doktor önermiş görümceme oda yeni hamile kullanıyor yine bi soriyim dedim bunun içinde ayrı yeten vitamin ler flnda var çok teşekkür ederim bı arada🌸