Gurses13 burada çoğu insan normal doğumu öneriyor sezeryan çok zormuş gibi ben hıc doğum yapmadım daha ama dınledıklerım çevremde olan bünyeden bünyeye. Degısıyor bence benim arkadaşım sezeryan oldu 2.gün evını kendi temızledı normal doğum yapan da var 1ay gectı hala tam oturamıyor dıkıslerden tamamen bünyeyle alakalı hayırlısı nasılsa öyle doğsun bebişler ☺️