Gurses13 normal doğuma musayitse vucudun dene canım Ama değilse sezeryan harika bişey bence Hiç kendini üzme,Kötü yorum yapanlar Dayanma gücüyle alakalıdır Ben zoru severim ki zorluğun ucunda harika bişey var Bebek💙Agusu ağlaması büyümesi hepsi harika🌸Benim 2 ci geliyor sezeryan yine 12 yıl sonra😇