Eceecim Yeniiianneee dün bana da aynısını yaptı. Oğluşum uyuyordu hatta iki hemşire birden karnımı salladı mıncıkladı falan yavrum neye uğradığını şaşırdı kesin 😢😢 hareket halinde olması gerekiyormuş herhangi zararı yok ☺️
Yeniiianneee Eceecim ben dayanamadım kızdım yine dürteyim diye geldi bende yapma öyle bişey olmasada benim ilk bebeğim pimpirik yapıyorum dedim gerekirse tekrar gırerım dedim
Eceecim Yeniiianneee doktor beğenmez bu sonucu tekrar çektiririr dedi. Valla benim de o an beynim uyuştu 😢
btllsk Yeniiianneee Yarın görüş günü 31+0 olduk küçük kurabiyem ne kadar kabardı acaba her gidişimde ilk günkü gibi heyecanlanıyorum 😍
Berfehilal Yeniiianneee evet çok heyecan yapıyorum her görüşte bugün gördüm çok şükür 800 gr olmuş fındığım 😂😍
Berfehilal Yeniiianneee yo gayet normal haftana göre birde sapma payları da oluyor doğumuna daha bi kaç hafta var şimdiden sonra hızla alacaktır çok iri olması da iyi bişey değil kafana takma doktor da normal dediyse sağlıkla doğsun inşallah çok az kalmış 😍🙈
Sadiyes Yeniiianneee şuan saat 05:14. Saat 04.10 dan beri uykum çıktı ve asla uyuyamıyorum. Saat 10 da randevumuz 😅