Bazı arkadaşlar ne kadar olumsuz düşüncelerle yazmışlar şaşırdım açıkcası. Biraz hayattan ne istendiğiyle alakalı bence bu durum. 2 yıldır buradayım, aksine kesinlikle insanları medeni ve yardımsever. Kimsenin işgalci diye baktığı yok. Herkes nazik ve anlayışlı. Tek olumsuz yanı kiralar sterlin, araba vs alacaksanız sterlinle alıyorsunuz. Onun haricinde hayat cok rahat, insanlar yemeyi içmeyi eğlenmeyi seviyor. O yüzden hele yazın devlet daireleri boş 🤭 herkes çıktığı gibi plajlara atıyor kendilerini. Bir egeli olarak sanırım kültürlerimiz benzediği için ben cok sevıyorum kıbrısı.