Canimucizem Ben de submukoz(saplı) denilen adet zamanlarini ölüm gibi geçirdiğim ağrısindan duramadigim, kanama miktarı yüzünden demir ve kan takviyesi almak zorunda kaldığım bir miyoma sahibim. Çocuk sahibi olamayacağım ve bu nedenle ameliyat konusurken hamile olduğumu öğrendim. Bana da doktorlarım çok dikkat et düşük riski çok yüksek özellikle ilk üç ay östrojenin artmasıyla bebekle birlikte miyomun büyüyeceğini ve bebegin konumlanmasinin çok önemli olduğu söylendi. Ben de cok araştırma yapmıştım, makaleler okumuştum, sağlam bilgilerle hareket edince insan sakinliğini koruyabiliyor. Ben su an 16. Haftami geçtim ve hamileligimin başından beri kanama veya aşırı bir ağrı da yaşamadım. Hatta 4 doktora göründüm hepsi once nasıl hamile kaldigima sonra da bu süreci nasıl kanamasiz geçirdiğime şaşırdı. Ben sadece kendimi hic yormadim isimi de yaptim ama dinlene dinlene, siz de bebeginize odaklanin onunla bol bol konuşun bu bedeninize olumlu mesaj vermek ve sakin kalabilmek açısından iyi geliyor. Miyom türünüz nedir bilmiyorum ama hep iyi düşünün rabbimiz nasip ettiyse hayırla geleceklerdir🌸