Sss5858 benim doktorum da normal deneyelim önce , sezaryen gerekirse de doğumda rahime çok kan gittiği için duruma göre alırım veya alamam demisti .
Myomun yeri , yapisikligi önemli. Siz doktorunuza alınabilecek durumda ise alın diye soylersiniz . Alabilirse alır.
Benim kanamam çok olmadı doğum sonrasında. regl kanaması gibiydi. 7.gun sonrasında leke şeklinde gelmeye başlamisti