sumeyyeee_ aşırı olmadıkça ye gitsin canım ben aşırı dikkat ettim onu yemedim bunu yemedim şimdi doğuma inşallah 2 hafta falan kaldı her şeyi yemek istiyorum. Zaten yiyenlerde aynı yemeyenler de. Bir cipsle falan Allah korusun bebeklerimize bir şey olsaydı insan ırkı böyle kolay ve çok çoğalabilir miydi 😂