Herkese merhaba 2.bebeğime hamileyim dün 8+2 olduğumu düşünerek doktora gittim ancak doktor bebeğin 6+1 haftalık olduğunu geç döllenme olduğunu söyledi kalp atışını da duyamadık 1 hafta sonra tekrar bakacağız herşeye hazırlıklı ol dedi doktor çok üzüldük böyle birşey yaşayıp mutlu son olan oldu mu acaba aranızda??