Ben doğum yapacağım hastaneyi seçebilmek için kadın doğum doktorumun tavsiyesi ile bir kez gittim. Ataşehirde ALLE sağlıkta Emre Bey, 1600 TL idi muayenesi. Çok rahatlatan bir peritanologdu ve oldukça bilgiliydi. Sürekli takiplerde nasıldır bilemiyorum ama tek muayenede çok memnun ayrılmıştım. Yaklaşık bir saat kadar tüm organları ikişer kez kontrol etmişti.