meliiisoz
Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için 🙏🏻 size de nasip olsun inşallah 🙏🏻
21 haftada detaylı ultrasonda fark edildi hemen acilen dikiş atıldı , dikiş atldıpında 11 mm di. Yani nerdeyse evde doğum yapacaktım 1.2 cm de açıklık vardı . 12 haftadır tuvalet harici kalkmıyorum , haftada bir hastaneye kontrole gidiyorum. 2 kiloyu geçince ve 34 haftalık olunca korkma demişti doktorum.
Bebeğim 2 kilo olmuştur , şuan da ben 33deyim yani şükür atlattım sayılır ama hala korkularım var . İnanılmaz bir süreçti benim için . Korkunçtu , psikolojim bozuldu ama bitecek