Atmacabebek bence tamamen genle alakası var bu olayın, hani beslenmek de etkiliyor ama tamamen gen meselesi. Eşim uzun boylu ve zayıf. Ben uzun boylu değilim ama zayıfım. Eşim 68 kilo ben gebelik öncesi en fazla 48 kiloyu gördüm genel olarak 45 falanım. Ilk bebişim 3340 54 cm doğmuştu. Tombalak bir bebek değildi yani yedim içtim deli gibi. Ikinci gebeliğim bu kilosunu hiç bilmiyorum şu an en son 36. Haftada bakıldı yine tombalak bir bebek değildi. Yarın kontrolüm var son kontrol pazartesi doğum olacak 3.500ü görmem asla gibime geliyor. 39+0da dogum olacak. 00.00dan itibaren 38+3 olduk yarın öğreneceğim son durumu. Muz he dediler günde 3 tane yedim ceviz yedim tahin yedim süt içtim her şeyi yaptım. Zayıf ana babadan zayıf, tombis ana babadan tombis bebek geliyor bence 😂 yoksa benim o yemelerime 5 kilo çocuk doğurmam lazımdı…