Annesininkuzusu06 Mhande geçmiyor yeminle her gün gün sayıyorum bir an önce kucağıma almak istiyorum 🙏♥️♥️
Yelsink 323832 sezeryan e6da mi aliyorlarki benimde sezeryan 34 haftamdayım pazartesi doktorumla goruscem bakalım ne zaman diycek
323832 Yelsink hyr canım benim sağlık sorunlarım var o yüzden erken alma durumu var bebeği normalde 38 haftalikken demişti
323832 Yelsink normalde 13 Nisan demisti 38 haftalik oluyor bende 10 Nisan istemiştim o zamanda uygun dedi 37+5 falan oluyordu ama dediğimiz planladigimiz gibi olmuyor iste yeter ki sağlıkla gelsinler