Annesininkuzusu06 Mhande geçmiyor yeminle her gün gün sayıyorum bir an önce kucağıma almak istiyorum 🙏♥️♥️
HtcAksy Mhande erken gelme riski var. Her an gelebilir sla uygulamaya göre son 31 gün kaldi kizima kavusmaya
Mhande HtcAksy Zamanında saatinde doğmayı nasip etsin Rabbım sağlıcakla kucağına al İNŞALLAH Kuzum❤️🤲🏻🥰
Zeyna66 Benimde 46 gün kaldı ilk gebelik ne zaman gelir doğum şekli nedir bilmiyorum hepinize dua edecem sizde vana edin🥰🥰❣️