Kurabiye93 ilk cocugumda hiç hamile olduğumu bile anlamadım.kizdi cinsiyeti.simdide hiç anlamadan geçiyor hiç ilaç kullanmıyorum maşallah,oruç falanda tutucam.bebek hareket edince hamile olduğumu anlıyorum.simdide kıza benziyor dedi baakalim kısmet.masallah sansliyiz