Kurabiye93 Kızlar hiç bulantım olmadı bugün 13 haftalık olduk. Ya acaba hıc bulantısı olmayanlar kızınız mı oldu oğlunuz mu ? Çok merak ettim birşey aşermedimde 😰
iremasmahan06 Kurabiye93 kiz sus kimseye deme nazar değer 32 haftadayim hala ilacla ayakta duruyorum mide bulantısı ve kusmaktan artik gina geldi ve bebis kız
Asilinannesi16 Kurabiye93 37+2 haftaligim cinsiyet erkek bir kere midem bulanmadi çok güzel birşey boşver bulanmasin 🤣🤣 kötü yani sadece mide bulantisi olmadığı için hayvan gibi yemek yiyorsun 🤦🏼♀🤷🏼♀🤣🤣
Ozge56 Kurabiye93 hiç alakası yok. Ablamın oğlu var 1 grm mide bulantısı olmadı hamile değil gibi doğuma gitti. Şuan bende 13 haftalığım 1grm mide bulantısı yok kiz bebek bekliyorum 😄😄😄 inanmayın böyle şeylerw
Hilalttk16 Kurabiye93 benimde progestan kullanana kadar hiç bulantım olmadı 😅 o ilacı kullanmaya başlayınca biraz midem bulanıyordu ama kusmadm 😄🙈 erkek bebek benimki 😅
handeserdes benim de hiç olmamıştı. 13. haftada vitaminlere başlayınca 1 hafta çok bulandı. sonra ona da alıştım.
ilgihazaal Kurabiye93 benim de olmadi oglumuz olacak inşallah. Değişiklik oluyor duydugum kadarıyla. En basindan erkek hissediyordum ben o ayrı:)
TugSozTan İlla bulantınız olmak zorunda değil :) hiçbir belirti yaşamak zorunda değilsiniz :) ona bakarsak ben 24 haftalık oldum hala kusuyorum tamamen bünye meselesi
Ftm16 Kurabiye93 hiç bulantı yaşamadım kızım olucak cinsiyetle alakası yok bünyeden bünyeye değişiyor
Findukli_Lokum Kurabiye93 yani bunu sorgulamazdım ben, ne güzel işte bulantısız rahat geçiriyorsunuz. Bulantının olup olmamasıyla cinsiyetin belirlenmesi tamamen hurafe, bir kaç hafta sonra cinsiyeti öğrenirsiniz
busenaz68 Kurabiye93 çok şükür baş ağrısı dışında hiç zorluk yaşamadım hiç bulantım vs de olmadı 32 haftaligim oğlumu bekliyorum❤️🙏
iremcannn1907 Kurabiye93 9 ay boyunca ne bulantı bildim ne mide yanması ne ağrı ne sızı. Sıfır belirti ile doğum yaptım. Harika bir hamilelikti Allah herkese nasip etsin. Cinsiyet erkekti 🙏😊