MadameHappy34 gayette güzel bir isim. Vallaha kıl oluyorum öyle teyzelere ya. Sana yorumunu soran mı oldu? bizde de var öylesi deli ediyor beni😂 3 haftam kaldı kızımı doğurcam inşallah, geçen hafta aynı ortam da denk geldik tutturdu oğlan bu doktor yanlış görmüş böyle karından kız çıkmaz vs vs delirtti beni🥲 bizde ismini Neva koymayı düşünüyoruz dediğimde ıyyy o ne öyle ne var gibi dedi. yani ne gerek var insanların beğenip seçtiği isimlere kötü yorum yapmaya. ayrıca bizde yurt dışında yaşıyoruz ve Almanlar “Z ve R” gibi harfleri çok kötü söylüyorlar. Ben Ali Asaf ismini çok beğendim gayette uyumlu olmuş sağlıkla kucağınıza alın inşallah🤲🏽 buraya da içimi döktüm kusura bakmayın😂