😄 Arkadaş ortamın da bir abla var,her gördükleri yerde daha doğurmadın mı ve cinsiyeti ne diye sorarlar bir tanesi dün ismine ne karar verdiniz dediler Ali Asaf dedim,çok basit bir isim dediler..🥹🥹 kalbim çıt dedi kırıldı,normal de sadece Asaf düşünüyordum ama kayınbaba ismi koymak isteyen eşim ve ailesi olduğu için baş köşeye Ali yi de ekledim..🙉 cidden çok mu basit yaaa yurt dışında yaşıyorum o yüzden çoğu ismin telaffuzu zor oluyor her ismi koyamıyoruz.