Arzu3434 düzeldi tabii. Benim kızım da 1 hafta entübe kaldı, sonrasında 3 gün kendi kendine nefes alışverişini takip ettiler 11.gün kavuştuk şükürler olsun. Zor bir süreç biliyorum seni çok iyi anlıyorum ama inan bebişler sandığımızdan çok daha güçlü ve azimliler. Eminim yanına gelmek için o da çabalıyor. Entübe diyip de moralini de bozma sakın. Evinde dinlen toparlan o geldiğinde bol enerjiye ihtiyacın olucak 🥰 sütüne kendine odaklan rabbim yardımcınız olsun inşallah 🤲