Fik inşallah duzelmiştir ya benım okadar düşük degıl 10 cıktı ama hayatımda ılk kez 10 a düştü ve sanırım bünyem bu degere alısık olmadığı ıcın halsızlık üşüme falan olmaya basladı normalde 14 tü 1 ayda 10 a düşmüş doktorda kan ılacını 2 ye cıkardı bırde dıger degerlerım de düşmüş magnezyum kalsıyum bunlar içinde bırsuru ilaç verdii