hunilimom kahvesever__ tavuk hasladim sabak suyuna çorba yaptım yaniam pilav ve mantar sote yapicam salata yoğurt
MadameHappy34 kahvesever__ sulu köfte pilav ve manti diye düşündüm ahsjdh İkinci menü erişte çorba salata Üçüncü menü bezelye ve pilav Dört yat uyu dinlen aman ne bulursak onu yeriz🙉🙉🙉o da büyük ihtimal pizza olur 🤪
Syma_07 Yumusakyastigimmm suyum biraz azmis ya biraz üzdu beni birazda minyon bir bebekmis 21+2 de 397 gramcik çıktık 3 hafta sonra tekrar çağırdı 😌
Syma_07 Yumusakyastigimmm bu arada 1.resimde sinirli bakmasinin sebebi babasına benzemesi 1 saat uğraştırdı hatta hastaneden ciktik pasta yeyip geri döndük anca gördük 😂
Syma_07 Yumusakyastigimmm 2.fotoda nasıl esniyo gotunu yediğim durup durup bakıyorum ya ne güzel bişey 😂
Syma_07 Yumusakyastigimmm valla aynı babası sinirlenince oda öyle bakar bu duruma çok üzgünüm ama napiyim 2. Tatlı belam geliyo 😂
Yumusakyastigimmm Syma_07 Yahu iki hafta önde gidiyomuş oğluş enfeksiyonum var Karın ağrım var bacaklarıma vuran Dnegesiz işler doktor net bişeyde demiyo strese sokuyo insanı