ozlemkrts Sumeyyegyretli raporluyken çıkışını veremez cnm ben 32.haftada izne ayrılcam mesela 2 ay öncesi 2 ay sonrası rapor alıcam raporlar bittikten sonra çıkışımı isteyip tazminatımı alıcam
Sumeyyegyretli ozlemkrts PrensesiMira şimdi anladım raporun bittikten sonra iş yeri kendi cıkarmış gibi gösterirse öyle işsizlik maaşı alabilirsin o zaman
EmelSoydemir ozlemkrts yanlız bı hata yapma derim sen iş yerine gidep cıkışımı istıyorum dediginde alamıyorsun yanlış bişi yapmayın derim noterden teblıkatmıdır onu cekıyorsunuz bılgınız olsun avukat ve notere sgk danışın
EmelSoydemir Serce canım bı avukata danış derim sonra notere sor haklarını ögren iş yeri tazmınat vermemek icin af edersin gtlerini yırtıyorlar
ozlemkrts EmelSoydemir yok zaten raporlarımın süresi bitince kendileri vericekler çıkışımı o yönden sıkıntı yok o şekilde anlaştık
eymenimoglusum Sumeyyegyretli isveren cikisini gosterdigi zaman tabiki issizlik maasi alabilirsin neden alamayasin