ozlemkrts yok cukış vermıyorlar 6 ay gelme diyorlar oyle bır hakkımda varmış ama sgorta ve iş yeri hic bir şekılde o 6 ayı odemıyor ve 6 sonra geri donsemde cıkış vermıyorlar 5 yıl calışsamda vermıyorlar tazmınat vermemek icin sen işyerinde. Başka subeye uzak yere surgun verıyorlar kendın cık gt dıye bıraz akıllı davranıyorlar anlıcam o yuzden hakkım yanmadan benm vermem gerekıyor