cagla9094 Kızlar bebeğime biberon alıcam ama avent cam mı pp mi alsam kararsız kaldım cam için kırılma ihtimali yüksek diyorlar ama bilemedim aranızda kullanan varsa yardımcı olabilir mi
tubimom cagla9094 bende kızıma almıştım ikinciye emziği değiştirip kullanırım umuduyla hem daha sağlıklı diye ama kızım kırdı şimdi de uçmuş fiyat ya bende ne alsam diye düşünüyorum
Sengul-9798 cagla9094 kararsız kalma kesinlikle cam biberon almalısın plastik hem sağlıksız hem koku yapıyor temizlemesi de zor
Tubacaa cagla9094 uzun süre kullanıyor aslında 10 aylık olunca yere atıp kırdı ama on ay boyunca cam kullandık hiç ağırlık gibi bir sorun yaşamadım sağlıklı olanı tercih edin bence
Elenor17 Ben pp tercih ettim.Cam ağır oluyor bir de içine bir şey koyulunca bebeğin tutması zorlaşıyor
kalbiminpariltisi cagla9094 tabi plastiğe göre daha kolaydır ama temizliği zor olsa bile cam tercih etmeniz daha iyi olur zaten 🌸
cagla9094 tubimom Ben de çok kararsız kaldım şuan indirim var hepsiburada da alsam diyorum ama hangisini alıcağımı bilemedim
tubimom cagla9094 bende aynı durumdayim marka degissemmi cammi alsam diğerini mi bende cam daha sağlıklı diye almıştım
Kbramhmt Yeni doğan zamanı cam vardı kullanaöadık bebeğe agır geldi sonrasında cama döndük ama ilk zaman için hu sefer avent pp gaz önleyicili olanı aldım ilerki aylarda cama dönerim tekrar
Kbramhmt Yani plastık ama avent sonuçta ucuzlardan değil ayrıca cok sıcak koyulmuyor içerisine gönlüm oyuzden rahat
cagla9094 Kbramhmt Plastiğinin kaliteli olduğunu düşünüyorum ben de ama çoğu kişi cam öneriyor bilemedim
gulsah98 cagla9094 ne demek canım ben ilk kızımdada cam kullandım Şimdi 36 haftalık hamileyim yine cam aldım cok iyi