pembemor25 10. Haftamda mide bulantım başlamıştı hiç yumurta ıspanak vs yiyemiyordum 14. Haftamda doktoruma gittim ama bebeğin iyi beslendiğini söylemişti şaşırdım . Kullandığın folikasit de bebeğe vitamin geçişi yapıyor zaten 12. Haftadan sonra artık bebek senden besleniyor.
Sabahları artık yumurta yiyebiliyorum domates salatalık peynir kesin tüket avakado olabilir.
Öğlen yemeği yemiyorum kg açısındanda istemiyorum öğlen meyve hazırlayıp yiyorum kuruyemiş sadece vitamin açısından akşamı önemsemiyorum ne aldıysam onu yapıyorum. Ama yine de haftada bir de olsa tavuk et balık tüketmeni öneririm şuan 16. Haftamızdayız🥰