Balbebek012 Ilayda01 17.haftada aşım yapıldı bir gün duş almamak gerekli. İki gün kol ağrısı çektim sonra geçti
denizin_annesii esiaks merhaba ilk gebelikte vurdurdum iki doz şimdi ikinci gebeliğim ama aranmdim geç oldu da 28+4 olduk artık geçtir diye yaptırmadım gitmdim şuan istesem yapilirmi ki
esiaks denizin_annesii yaparlar. 32. Haftaya kadar yolu var :) sağlık ocağınızı arayın durumunuzu anlatın. Onlar sizi yönlendirir
denizin_annesii esiaks teşekkürler normal hastanedeki doktor soyldim geçmiş dedi de sağlık ocağıni arandım hic
Sinemeknci Daha dün aşıyı vuruldum ve herhangi bir ağrı yapmadı sadece üzerine dokununca biraz sızlıyor o kadar