Ayy sonunda beni anlayan biri Allah razı olsun eşim bile beni anlamıyor anlatıyorum sürekki hayırlısı diyor ne diyebilirim diyor anlayamam ben seni diyor evet diyorum anlamıyosun sürekli sıkıntı içindeyim eşimin abileri çift yumurta ikizi kayınvalidem tutturdu ikiz birinize vurucak diyor anneden geçiyor babadan değil diyorum olursa Allahın hikmetinden olur herkes beni geriyor gerilmemle kalıyorum zaten haraket maraket bişey hissetmiyorum iyi mi değil mi bilmiyorum ultrasona gidince tek yumurta ikiziyse ya erken doğum olurs riskli gebelik diyolar ya ölü doğum olursa korkusundan çatlamak üzereyim, benimde suan bir sıkıntım yok cok sukur ara sıra midem bulanıyor kasık bel ağrım oluyor bas ağrım oluyor o kadar 9. Haftadayım henüz bende çalısıyorum bur forumada iyi bişey okumak için girdiğimde bile ölü doğumlarmı kalbi duran bebeklermi bebeklerle 1 ay gezenlermi psikolojik hiç iyi değil gerçekten. Sizinde bebeğinizi Rabbim kucağınıza sağ salim sağlıklı almayı nasip etsin. Bu arada ikili tarama yaptırdınız mı