Aysecan0335 bende başından beri progestan kullandim ve ikinci kez yogun kanamam oldu proluton igne verildi 6 tane haftada bir dedi birazda zor bulunan bir igneymis baya aradık şükür bitti en son kontrolde progestana bitene kadar devam etmemi söyledi onun bitimide doguma denk geliyor zaten igneyi biraktik