Kızlar 25 haftalık hamileyim hiç kanamam olmadı şükür şimdiye kadar ama 23 haftaya kadar her gün progestan kullandım öncesinde düşüklerim olduğu için önlem amaçlı, 23.haftada doktorum kesip pruloton iğneye geçirdi 5 günde 1 , kaçıncı haftaya kadar kullanacağımı sormayı unuttum , genel olarak kaçıncı haftaya kadar kullandınız?