Dml_bgrc Arnes canım doğum sancın başlayınca Suya koyuyor Muş’un onu o açıldıkça rahminde açılıyor muş sadece sancıların varken onu koydun sudan içecekmişim banada bugün arkadaşım verdi doğumunda kullan şakla diye
papatyaaaaa Dml_bgrc anladım ama ben şahsen içmezdim 👀 sizlerde dikkatli olun ne olur ne olmaz başkası içmiştir bişey olmamıştır aksilik ya bize olur 🤦♀️
Suzitosuzi Arnes şimdiden alıp koymak olmuyor :) Doğum başladığında koyulup duaları okunup Doğum bittikten sonra Sudan çıkarılıyor. Suyunu içenler var ama doktorlar bilmediğiniz otun suyunu içmeyin bebeğe etkisini bilemezsiniz diyor.
Kubkub Benim kocam dedi ki ya otu sudan çıkarınca ot kapanmazsa rahmin açık mı kalcak nasıl yaşıcaz öyle dedi 😂😂😂
Maviii Kubkub ahahaha yazık ya ama bunların hepsinde düz mantık var 😂😂 benimkide diyor ki ot açılınca nasıl senin rahim açılıyor sinyal mi veriyorlar 🤭😁😁😁😁
Serce Doğuma yaklaştığında alırım o zaman acelesi yok demekki bu arada hepinize çok teşekkür ederim 🙏🏼
Pinar38 Alakası yok 7 yıllık evliyim 2 yıl bu otu kullandım gebelik falan olmadı takdir Allah tan yani bak hiç bşey yapmadan tedavisiz gebe kaldım çok şükür 26 haftlık olduk prensesimle💕
Serce Pinar38 maşallah kesinlikle taktir Allah tan bende 7 senelik evliyim 16 haftalık hamileyim Rabbim bu zamana nasip etmiş demek diyorum internette öyle yazıyor sadece
Maviii Mavisilegamzeli aynen içmek şart değil, ama içmek istersen yine içerbilirsiniz şeklinde duydum bende 😊
deletedmom6295 aysql05 evet o sureyi de belirttim yukarıda. iki sureden bahsediyor hep annelerimiz doğumu kolaylaştırıyormuş
aysql05 deletedmom6295 görmemişim ben onu inşallah hepimizinki sağlıkla sıhhatle okur bir biyer canım