Serce Maviii hamile bi arkadaşım var oda burda görmüş bana sesi alalım edelim diye ikimizin de doğumuna daha en az 5 ay var acaba gerçek mi dedim
Arnes Serce şimdiden alıp suya koysak doğuma kadar bekletsek bi faydası olur mu. Bide suyu içilir diyor da bebişe zararı olmaz mı ki? Pek anlamadım kullanan biri anlatsa daha iyi olur sanki..
BurcuakirGlec Arnes bende bunu merak ediyorum 3cm açıklığım var 38 haftaya girdim 35 haftadan beri 3 cm açıklıkla bekliyorum Çok agrılarım var bir an önce doğurmak istiyorum acaba koysak rahim acılırmı
Dml_bgrc Arnes canım doğum sancın başlayınca Suya koyuyor Muş’un onu o açıldıkça rahminde açılıyor muş sadece sancıların varken onu koydun sudan içecekmişim banada bugün arkadaşım verdi doğumunda kullan şakla diye
Suzitosuzi Arnes şimdiden alıp koymak olmuyor :) Doğum başladığında koyulup duaları okunup Doğum bittikten sonra Sudan çıkarılıyor. Suyunu içenler var ama doktorlar bilmediğiniz otun suyunu içmeyin bebeğe etkisini bilemezsiniz diyor.
Serce Maviii yani eşime dedim oda aynısını dedi madem bu kadar yararlı neden yasaklansın ben emin olmak için size de sorayım dedim
BurcuakirGlec Serce ama koyucam içine acılıncamı içiçem suyunu bide duaları varmış siz biliyormusunuz 🥰🥰
papatyaaaaa Kızlar ben bunu size anlatayım duyduklarım bu şekilde doğum günün geldiğinde suya atılıyor açıldıkça sende de açıklık oluyo doğum gerçekleştikten sonra hemen sudan çıkarılması lazım çıkarıldıktan sonrada kapanıyor aynı şekilde senin kide kapanıyor ama sanırsam bi dua var diye hatırlıyorum 👀 Suyunu içmeyi hiç duymadım bu arada
Maviii Mavisilegamzeli aynen içmek şart değil, ama içmek istersen yine içerbilirsiniz şeklinde duydum bende 😊
deletedmom6295 Serce https://m.n11.com/fatma-ana-eli-otu-meryem-otu-jericho-1-adet-P291792490?gclid=EAIaIQobChMIjYiy4-i_3gIVh8YYCh3gVA5vEAQYAiABEgKFjfD_BwE&gclsrc=aw.ds gayet satışta